راستی که اگه قرار باشه بین شغل رویایی م که در دسترس نیست فعلا و شغل پولساز که در دسترسه فعلا انتخاب کنم ، چه میکنم ؟ نمیدونم ...مابین منفعت و قلب ؟دوس دارم برای نوشتن در اینجا احساس امنیت کنم ، حتی در دفتر خاطراتمم احساس امنیت نمیکنم...ولی مینویسم .اصلا به همه اونایی که خوب مینویسن حسودیم میشه :))) کلی کار دارم و ساعت 4 صب هم بسوی سفر میریم . ولی دلم میخواد بنویسم.کلمه خوبه . نوشتن هم.رفقای خوانند hot page...ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت: 15:28